Image1\ Image1\ Image1\

Реклама і зв’язки з громадськістю

10 ознак того, що вам варто обрати спеціалізацію «Реклама і зв’язки з громадськістю»

  • ліцензійний обсяг прийому на перший курс – 50 місць за денною формою навчання;

  • комп’ютерні класи, навчальні радіо- та телестудії, аудиторії мультимедійного обладнання, цифрова аудіо- й відеотехніка;

  • створення рекламних матеріалів для PR-агентств, прес-центрів, мас-медіа на власній технічній базі;

  • проходження виробничої практики в рекламних та PR-службах підприємств і організацій, у ЗМІ та рекламних агентствах;

  • комп’ютерний дизайн рекламної продукції;

  • лекції майбутнім PR-никам читають відомі українські та закордоні науковці й рекламісти-практики;

  • програми міжнародного обміну студентів;

  • працевлаштування за такими посадами: рекламіст, менеджер з реклами, прес-секретар громадської, політичної, комерційної або державної установи, фахівець зі зв’язків із громадськістю та пресою, спічрайтер та ін.


Офіційний сайт кафедри журналістики та філології

Офіційний сайт Спеціальності "Реклама і зв'язки з громадськістю"

Спеціальність "Реклама і PR" СумДУ в соціальних мережах

Приєднуйтесь до нас прямо зараз!