Image1\ Image1\ Image1\

Активні методи навчання

  • практика в рекламних та PR-агентствах, у ЗМІ з першого курсу;

  • створення рекламних відеороликів у професійній телестудії із найсучаснішим професійним обладнанням;

  • оволодіння засобами дизайну рекламної продукції у комп'ютерних програмах Photoshop, CorelDraw, InDesign;

  • робота у комп'ютерних класах, один з яких обладнано технікою «Аррlе»;

  • участь у реалізації рекламних та PR-проектів на замовлення (центр «PR-консалтинг»);

  • розробка PR і рекламних акцій, заходів та кампаній, брендбуків, web-сайтів, поліграфічної продукції для підприємств міста;

  • створення телевізійних та радійних сюжетів, сценаріїв роликів, джинглів;

  • лекції та майстер-класи від практиків реклами і паблік рилейшнз;

  • участь у популярних українських та міжнародних конкурсах, фестивалях, конференціях, майстер-класах з реклами та PR (Український студентський фестиваль реклами, «Восьма барва», «Інший погляд», REX, Київский міжнародный фестиваль реклами, «Золотий компас» тощо).